LOADING

Type to search

מאבק באנטישמיות קנדה

Share
מקור: winnipeg.ctvnews

חברת Unicity התנצלה בפני נוסע במונית בעקבות הערות גזעניות ואנטישמיות של הנהג

בני ברית קנדה אמרה כי חברת Unicity Taxi פעלה עפ”י ההמלצות והתייחסה לאירוע שבו נהג העיר לנוסע יהודי הערות גזעניות ואנטישמיות.

הנוסע, רון איסט (Ron East) מהעיר וויניפג, נסע לסניף בני ברית על מנת להתייעץ בעקבות האירוע, אשר לדבריו אירע לפני כמה שבועות.

“התמודדות עם אנטישמיות וגזענות בשעה 5 בבוקר במונית  לשדה התעופה לא היה הרעיון שעלה במוחי לתחילת בוקר מושלמת”, אמר איסט בהודעה מטעם בני ברית.

ארגון בני ברית הגה רשימה של שש פעולות שחברת Unicity אמורה לנקוט, ואיסט שמח לשתף את הציבור בכך שהחברה “מצאה את מצפונה המוסרי ועשתה את הדבר הנכון” בכך שפעלה כרוח ההמלצות, אשר כללו הודאה באירוע אשר התרחש, נטילת אחריות והשעיית הנהג עד שיעבור השתלמות בנושא רגישות בין-גזעית.

הפעולות אף כללו מתן קנס לנהג, תרומת כספי הקנס לפרויקט Main Street Project, ובנוסף, חברת Unicity תתרום כסף לחינוך על השואה וכן לסיורי Bear Clan Patrol.

ארגון בני ברית מוסר גם כי חברת Unicity אף שלחה מכתב התנצלות לאיסט ובו נאמר בין היתר: “היה בטוח בכך שהמילים שנאמרו מפיו של נהג רכב מס’ 20 אינן מילותיה של חברת Unicity”, וכן “חברת Unicity וידאה אצל הנהג שהוא אכן התנצל בפניך אישית”.

בני ברית קנדה הציעה את הכרת תודתה לחברת Unicity על שנקטה בצעדים ההולמים לתיקון המצב אשר נוצר.

כאשר נשאלה אודות האירוע, חברת Unicity מסרה בהודעה:

“הוגשה תלונה על ידי מר איסט נגד נהג אחד מסוים, ולא נגד חברת השילוח Unicity Taxi Ltd.

“מר איסט מסר ל-Unicity רשימה של דרישות ספציפיות לטיפול בתלונה זו, אשר כללו מכתבי התנצלות (עם תוכן אשר הופק בידי מר איסט) הן מנהג המונית והן מחברת Unicity, וכן תרומות לארגוני צדקה שמר איסט ניהל.

“מר איסט הציע חוויות דומות עם נהגי מוניות ועובדיהם או עם Unicity, חברת השילוח.

“חברת Unicity ענתה בדרך שנראית לה ראויה ובכל הנסיבות”.